Célozza meg ügyfeleit

Egy áruházlánc működésében kritikus döntés, hol helyezzünk el új bevásárló egységet.

Új szolgáltató központ létesítésekor a lehető legpontosabban akarjuk tudni, mekkora vonzáskörzetre számíthatunk.

Tudni akarja, honnan jönnek az ügyfelei? Azt is, kiket hódíthat el a konkurencia? És hogyan célozza jobban a vevőit?

Az Esri térkép alapú elemzései ma már kulcsfontosságú eszközök a marketingben. A közösségi médián keresztül a hirdetéseken át a kuponok optimalizálásáig és az érzékenységvizsgálatig, az eddigieknél mélyebben elemzi a célközönséget. És az eddigi elemzéseknél alaposabb, hatékonyabb segítséget nyújt Önnek. Mert a piacszegmentálás hatékonyságát jelentősen növeli, ha térképen látjuk a potenciális vásárlóinkat a az üzlet szempontjából legfontosabb adatokkal.

 

Tegye láthatóvá üzletét

Térbeli ábrázolással többet tud az ügyfeleiről. A térkép alapú elemzés kiaknázatlan piacokra és lehetőségekre fókuszál. A lakosság, a háztartások száma és vásárlóereje szerint, segítséget nyújt az adott területen élő fogyasztói csoportok pontos és alapos azonosításában. 

A geomarketinggel könnyen ábrázolható az is, mennyire fed le adott területet egy szolgáltatás vagy egy termék. Akár kiskereskedelmi láncról, bankról, egészségügyi intézményről, ingatlanügynökségről, biztosítótársaságról, termelőüzemről vagy hajózási szállítmányozási társaságról van szó. És hol van még üzleti lehetőség.

  

Vegye igénybe Üzleti tanácsadás szolgáltatásunkat vagy jelentkezzen Bevezetés az üzleti térinformatikába című tanfolyamunkra!

További alkalmazási példákért tekintse meg Üzleti térképeinket!